.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع جانانه رییس جمهور از مشایی
يس جمهور با بيان اينكه موضع مشايي درباره ساكنان رژيم صهيونيستي موضع دولت است، گفت: حرف آقاي مشايي حرف دولت است. وي هيچ‌گاه نگفته ملت اسرائيل. مشايي از 18 سالگي در صحنه‌هاي انقلاب بوده است موضع وي موضع دولت است. وي 30 سال پاك، انقلابي و فداكار زندگي كرده است اما در اين ماجرا مظلوم واقع شد....

رئيس جمهور با بيان اينكه موضع مشايي درباره ساكنان رژيم صهيونيستي موضع دولت است، گفت: حرف آقاي مشايي حرف دولت است.

محمود احمدي نژاد رئيس جمهور اسلامي كشورمان در ادامه نشست خبري با خبرنگاران داخلي و خارجي در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه ايران در خصوص اظهارات اسفنديار رحيم مشايي رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، گفت: موضع ما در خصوص رژيم صهيونيستي كاملا روشن است. ما هيچ وقت اين رژيم را به رسميت نشناخته‌ايم. اين رژيم، ريشه فساد در منطقه است و براي تهديد ملت‌هاي منطقه درست شده و ملت‌هاي منطقه اين رژيم را به رسميت نمي‌شناسد.

وي افزود: صهيونيست‌ها در مراكز قدرت جهاني حاكم شده‌اند كه تعدادي در مراكز خبري تبليغاتي و قدرت مسلط شده و طوري تبليغات مي‌كنند كه آنها اكثريت حاكم بر جهان هستند. همانطور كه يهودي بودن آنها دروغ بزرگ است آنها يك مشت دنيا طلب و بي‌دين و دروغگو هستند.

رئيس جمهور با بيان اينكه شنيدم اخيراً فردي گفته است كه ايده اسرائيل بزرگ مرده است، افزود: اما من مي گويم كه ايده اسرائيل كوچك هم مرده و ايده اسرائيل كلاً مرده است و امروز هم مي‌گويم كه براي شما بهتر آن است كه دست از ظلم برداريد و سرزمين فلسطين را رها كنيد و به دنبال زندگي خود برويد، 60 سال جنايت كرديد برگرديد و توبه كنيد و اجازه بدهيد ملت فلسطين با دست خود سرنوشت خود را تعيين كند.

احمدي‌نژاد تاكيد كرد: كه اين حق ملت فلسطين است كه از خود دفاع و با اشغالگران مقابله كند اما حرف آقاي مشايي حرف دولت است. ملت ما و ملت‌ها با مردم مشكلي ندارند ما براي رژيم صهيونيستي دولتي نمي‌شناسيم. ما دولتي به نام اسرائيل به رسميت نمي‌شناسيم. اما ما حساب مردمي كه به دروغ به آنجا آورده شده و سپر بلا شده‌اند، را با شبكه رژيم صهيونيستي جدا مي‌دانيم.

وي با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبري در خصوص دلسوزي مردم ايران براي مردم جهان بيان داشت: ما دلمان براي بوش هم مي‌سوزد. ما اگر چيزي مي‌گوييم از باب رحمت است نه به خاطر كينه، چرا كه با ظلم مخالف هستيم.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي عده‌اي را با فريب وارد سرزمين اشغالي كرده‌ است، تصريح كرد: اگر رژيم صهيونيستي دست از كار خود بر ندارد مردم فلسطين آنها را به سرجاي خود خواهند نشاند.

وي با اشاره به طرح بحث هولوكاست، گفت: يك هجوم سنگين توسط صهيونيست‌ها و در داخل هم توسط برخي عليه اينجانب انجام شده ما رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسيم. ما دلمان براي مردمي كه اسير هستند مي‌سوزد، اين حرف، حرف مكتب ما و دولت است البته ممكن است كه در بيان مطالب، استخدام كلمات و سلايق مختلف باشد اما بدانيد برخورد با ماجراي هولوكاست و افشاي هولوكاست حقيقي در سرزمين اشغالگري، 2 روي يك سكه هستند.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه موضع ما در برابر مردم همه جهان يكي است، تصريح كرد: در ماجراي اخير ضمن احترام به تمام كساني كه اظهار نظر كردند، بخصوص نمايندگان مجلس تشكر مي‌كنم كه حساسيت نشان دادند.اما مي‌گويم كه آقاي مشايي مظلوم واقع شد. وي هيچ‌گاه نگفته ملت اسرائيل. مشايي از 18 سالگي در صحنه‌هاي انقلاب بوده است موضع وي موضع دولت است. وي 30 سال پاك، انقلابي و فداكار زندگي كرده است اما در اين ماجرا مظلوم واقع شد.

دكتر محمود احمدي نژاد دربخش دیگری از سخنانش گفت: بشريت و جهان در آستانه‌ي تحولات بزرگي قرار دارند. دوره‌ي فعلي به پايان رسيده است و در آستانه‌ي ورود به دوران جديدي قرار داريم. دوران حاكميت قدرت، ثروت، نيرنگ و تبليغات دروغين به پايان رسيده است و دوران حاكميت فرهنگ، انديشه و ارزش‌هاي متعالي انساني آغاز شده است.

وي افزود: قدرت سلطه‌گراني مانند آمريكا رو به افول است و مي‌بينيد كه رژيم صهيونيستي با 60 سال فساد و تجاوز و اشغالگري و تهديد، رو به اضمحلال است. ملت‌ها بيدار شده‌اند و خواهان پاكي و عدالت در مناسبات هستند.

رييس‌جمهور در ادامه افزود: قدرت‌هاي بزرگ بايد توبه كنند و از كارهاي زشت خود عذرخواهي كنند و از رفتارهاي اشغالگرانه‌ي خود دست بردارند و به راه صلح و عدالت بگروند. اين راه به نفع همه است، حتي به سود خود آنهاست.

احمدي‌نژاد گفت: امروز به فضل الهي موقعيت ايران و جمهوري اسلامي در عرصه‌ي بين‌الملل ممتاز است. ملت ايران يك قدرت بزرگ است و منشأ قدرت ايران به جاي سلاح و ثروت، فرهنگ است. عشق به انسان‌ها، عدالت و صلح پايدار، منشأ قدرت ايران است و ملت ايران پيشاپيش همه‌ي ملت‌ها پرچمدار اين ارزش‌هاست.

وي افزود: هم‌اكنون در عرصه‌ي داخلي، حركت ما شتابان و رو به كمال است. از لحاظ علمي، اقتصادي، صنعتي و فرهنگي قله‌ها به تسخير جوانان و انديشمندان و به اقشار گوناگون كشورمان در مي‌آيد. كارهاي بزرگ، سرنوشت‌ساز و جهش‌گونه در حال انجام است و دولت خدمتگزار و برآمده از آراي مردم در حال خدمت به مردم و دست‌اندركار كارهاي بزرگ است.

بعد از سفر به سازمان ملل جزييات طرح تحول اقتصادي را به اطلاع مردم مي‌رسانم
رييس جمهور گفت: يكي از كارها براي جهش‌هاي بزرگ اقتصادي، طرح اصلاح ساختارها و فراهم كردن زمينه براي اجراي اصل سياست‌هاي 44 و تحقق چشم انداز به عنوان يك نقطه ارزشمند در مسير كمال ملت ايران در دستور كار دولت است و خوشبختانه با همراهي بي نظير مردم اين طرح در مسير اجرا قراردارد.

احمدي‌نژاد در ادامه نشست مطبوعاتي خود افزود: با فراخوان دولت حدود 63ميليون نفر براي اين طرح ثبت نام كردند و اطلاعات مورد نياز دولت را دراختيار قراردادند و 7ميليون نفر هم به درخواست دولت از ثبت نام خودداري كردند؛ كساني كه تصور مي‌كردند نياز به حمايت اجتماعي دولت ندارند براي ياري دولت از ثبت نام خودداري كردند و از آن63 ميليون نفر هم بعضي‌ها فقط براي تكميل پايگاه اطلاعاتي دولت و زمينه سازي برنامه ريزي‌هاي بهتر اقتصادي مشاركت كرده‌اند.

رييس جمهور اظهار داشت: من صميمانه از همه ملت ايران به خاطر اين هوشمندي و دقت نظر و فهم عميق از مسائل تشكر و سپاسگزاري مي كنم و در حقيقت اين يك همه پرسي بزرگ درباره طرح تحولات ساختاري اقتصادي دولت بود كه ملت به طور يكپارچه به اين فراخوان دولت پاسخ مثبت دادند.

احمدي نژاد اظهار كرد: البته در ابتداي عملياتي شدن طرح هستيم و جزئيات بخش هاي گوناگون آماده شده است و به زودي به اطلاع ملت خواهد رسيد و ان شاءالله در نزديك ترين زمان ممكن اجراي آن آغاز خواهد شد.

احمدي نژاد با اشاره به لايحه ي مورد نظر گفت: اين لايحه آماده ي تقديم به مجلس شوراي اسلامي شده است و ان شاء‌الله من در اولين فرصت بعد از سفر به سازمان ملل در گفت‌وگوي زنده با مردم جزئيات طرح را تشريح خواهم كرد و برنامه هاي پيش رو را به اطلاع مردم خواهم رساند.

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه كنفرانس خبري خود در پاسخ به سوال واحد مركزي خبر درباره فروكش كردن التهاب در بازار مسكن و برنامه‌هاي دولت در اين زمينه و همچنين كاهش قيمت‌ها در ساير بخش‌ها گفت:« برنامه دولت در بخش مسكن به سرعت به دنبال كاهش قيمت‌ها ادامه پيدا مي‌كند.»

رييس‌جمهور كشورمان افزود:« ساخت مسكن با رشد خوبي مواجه است و سال گذشته نسبت به سال قبل 80 درصد رشد داشته امسال نيز 25 درصد نسبت به گذشته با رشد مواجه بوده‌ايم و بايد بگويم كه در بخش مسكن كارهاي بيشتري در حال اجرا است كه از اول آذر ماه اعلام مي‌شود و با سوداگري در بخش مسكن مبارزه خواهيم كرد.»

وي افزود:« موانع مسكن مهر نيز برطرف شده و انشاء‌الله به طور گسترده ساخت و ساز در تمام شهرها ادامه پيدا مي‌كند تا بازار مسكن به تعادل برسد.»

احمدي‌نژاد افزود:« ‌در رابطه با هزينه‌هاي دولت نيز موفق شديم ريشه‌ي عامل تورم ناشي از هزينه‌ي دولت را با كنترل و مديريت هزينه‌ها بخشكانيم.»

احمدي‌نژاد افزود:« در ساير بخش‌ها كه پول را در بازار بدون برنامه مي‌كنند نيز برنامه‌ريزي‌ها رو به پايان است و در نيمه‌ي دوم سال با كاهش قيمت‌ها و توقف رشد قيمت‌ها مواجه خواهيم بود.»

احمدي‌نژاد در ادامه نشست مطبوعاتي خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه‌ي يوميوري ژاپن با اين مضمون كه آيا در سفر به نيويورك قصد داريد با مقامات يا سياستمداران آمريكا يا با اعضاي گروه اوباما ديدار كنيد؟ اظهار كرد: من در برنامه‌هاي سفر به نيويورك پيش‌بيني ملاقات با سياستمداران آمريكا را ندارم، اما همان‌طور كه قبلا هم گفته‌ايم براي گفت‌وگوي آزاد آن هم در مقابل رسانه‌ها و در صحن سازمان ملل با كانديداهاي رياست جمهوري آمريكا آمادگي داريم.

وي افزود: سال گذشته هم اين سوال مطرح شد كه گفتم آماده‌ي ملاقات با آقاي بوش هستم، اما الان دوره‌ي رياست جمهوري آقاي بوش به پايان رسيده و تاثيري در مناسبات و آينده ندارد، اما آمادگي دارم درباره‌ي مسايل جهاني با كانديداهاي رياست جمهوري آمريكا در مقابل رسانه‌ها و در صحن سازمان ملل بحث و مناظره كنيم.

رييس‌جمهور هم‌چنين به خبرنگار روزنامه‌ي ژاپني كه بخش اول صحبت‌هاي خود را به صورت فارسي بيان كرده بود گفت: شما فارسي را آرام آرام خوب صحبت مي‌كنيد. بيشتر تمرين كنيد. زبان شيرين فارسي خيلي خوب است.

احمدي‌نژاد در پاسخ به سوال دارابي، خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) كه بيان كرد شنيده شده برخي گروه‌هاي سياسي از جمله كارگزاران، مشاركت و حتي بخشي از جمعيت ايثارگران در موضع مخالفت با دولت ائتلاف و جلساتي را در اين راستا برگزار كرده‌اند. نتيجه‌ي اين‌گونه ائتلافات را چه مي‌بينيد؟ به نظر جناب‌عالي هدف از اين ائتلاف‌ها چيست و چه تاثيري در انتخابات آتي دارد؟ اظهار كرد: من هم اين خبر را شنيده‌ام و مطلع شدم كه برخي گروه‌ها كه قبلا به ظاهر متضاد بودند، امروز ائتلاف كرده‌اند. البته مشكلي نيست. در كشور ما آزادي در حد مطلق است. گروه‌ها آزادند با هم ائتلاف و تلاش كنند. آن‌چه مورد تاكيد من است اين است كه در فعاليت‌هاي سياسي، آرمان‌هاي انقلاب، معيارهاي اخلاقي و صداقت مدنظر قرار گيرد.

رييس‌جمهور افزود: همه توجه كنند كه براي سرفرازي كشور، تحقق آرمان‌ها و عزت ملت تلاش كنند. اين ماموريت همه‌ي كساني است كه فكر مي‌كنند بايد در عرصه‌ي سياسي حضور فعالي داشته باشند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: بحث‌هايي مطرح مي‌شود كه برخي تلاش مي‌كنند علما و بخشي از آنها را در مقابل دولت قرار دهند و از شخصيت و جايگاه علما و تخريب دولت سوءاستفاده كنند. شرايط كشور چه در داخل و چه در صحنه‌ي بين‌المللي شرايط خوبي است و آينده هم به مراتب بهتر از امروز است. مي‌خواهند فضا را تخريب و اجازه ندهند دولت كارهاي خود را جلو ببرد و ماموريت‌هاي خود را انجام دهد.

وي گفت: آن مقدار كه من اطلاع دارم بعد از ماه مبارك رمضان، حملات عليه دولت تشديد خواهد شد، اما تاثيري در خدمتگزاري دولت، تصميم‌گيري‌هاي دولت و ادامه‌ي مسير دولت كه خواست ملت و نياز كشور است نخواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.56 seconds.